älskade O.C

För några veckor sen gick final avsnittet av O.c jäkligt synd tkr jag !
och på tala om alla dessa grymt fina skådespelare som är med i .
Mischa Barton , Benjamin Mckenzie , Adam Brody , Rachel Bilson , Melinda Clarke , Kelly Rowan , Peter Gallagher , Autumn Reeser och många fler.
Här kommer några bilder på de mest kända skådespelarna från O.C:

Mischa Barton (Marissa Cooper) :
image83

Benjamin Mckenzie ( Ryan Atwood )
image84

Adam Brody ( Seth Cohen  )
image85

Rachel Bilson ( Summer Roberts )
image86

Melinda Clarke ( Julie Coopers )
image87

Kelly Rowan ( Kirsten Cohen )
image88

Peter Gallagher ( Sandy Cohen )
image89

Autumn Reeser ( Taylor Townsend )
image90


här kommer en snutt ur final avsnittet , titta och lev er in i det ! :


- världens bästa avsnitt !
-vill ha mera O.C :)



vilket är erat favvo par ?
mitt va Ryan & Marissa , men när Marissa hoppa av serien
började jag att gilla Summer & Seth mer !

Det här final avsnittet var nog det bästa ever , vilket är erat favvo avsnitt?

pusshej ;)

Kommentarer
Postat av: Mourlin

Jag älskar OC.

2007-06-20 @ 17:32:26
URL: http://crazykenzo.blogg.se
Postat av: crazyangel

Åh ja älskar taylor :P Så jävla vimmsig å skön :P Mej i ett nötskal ;)

2007-06-21 @ 19:26:21
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Jennie

Åhh! Missade det sista avsnittet men längtar ihjäl mig efter att hela säsongen släpps på dvd!!

2007-06-25 @ 01:13:00
URL: http://jennie.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jagälskar The OC över hela mitt hjärta, jag gillade mest Ryan och Marissa när dem var ihop utan problem

2008-01-29 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0