justin ,justin, justin!

 ..maybe another time !


image96


åh fan säger ja bara ... ja kunde sett å hört denna heta hunk igår i globen..
hans nya platta är så jävla bra, sitter å lyssnar på den heela tiden på kontoret i min nya ipod :D (köpte en grön förra veckan ) men jag beställde biljetter för ett tag sen och sa till william att han kunde hämta dom eftersom han var ute och åkte och han sa att han skulle göra det. Sen glömde jag bort de totalt och frågade om han hade biljetterna!? han : hehhe,,just faan!!förlåt lina men ja har en mkt bättre grej till dig iaf den 19 e(då hade tydligen ringen blivit klar) de sa han typ för 4 dar sen ,nu fattar ja va han mena.! och som sagt myyyycket bättre var det! förloooovad : ) och de kan ja skippa alla miljoner konserter i världen för , alla fall när de är nån så underbar som min william !!!!! men han är jääävligt bra den hunken asså, å snygg är han , nu menar jag justin! även om min sötis också är snygg!
ta en titt på han bara:


(gillar verkligen snyggingar med magisar : D)



denna låt är bland mina favoriter i hans nya album

den är så bra :Summer Love

den här kmr på snäppet efter:




LoveStoned/I think she knows. gillar videon!

nu ska ja kika om de är nåt bra på tvn! william är på nått tråk-möte., vette fan va de va!

bara så ni vet får ja fortfarande inte nog av Danny - Play it for the girls , spelas också dagarna i ända !
älskar även den ´videon!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan säga att hans musik är ännu bättre live =) såg honom i gteborg i juni måndad.. såå najs !

2007-08-09 @ 08:45:47
URL: http://livetenligtveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0