opps Mischaa !

Så går det om inte bindan är på....
image91
Mischa Barton verkar ha missat sin lingon vecka..
gud vad pinsamt !!! det liknar faktiskt lite min "opps händelse".
jag var på MQ en gång för några månader sen , då skulle jag testa ett par vita jeans,
när jag väl hade fått på mig dom och skulle vända mig om föratt titta i spegeln var det en
röd liten fläck mitt mellan bena , Cissi (min kompis) stog och fråga om jag var klar någon gång ,
men jag sa; neej  ,jag kunde inte ha dom ! kan inte du hämta en storlek större ?
-jo det kan jag väl , var dom för små ? det är ju din storlek ,! sa hon och slog upp hytt dörren!
hon fick se fläcken och börka as garva !!
hon hjälpte mig att lägga tillbaks dom så att dom som jobba där inte skulle märka nått !
skrattande sprang vi ut därifrån!!

fast mischas var nog lite värre , jag menar : mitt finns ju inte med på internet så att folk kan
ladda hem det!!

har inte ni någon så där exttra pinsam liten grej som man kan sitta och skratta åt så att man inte känner sig så där jäkla ensam om super pinsamma grejer ? :P

puss på er .)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Vilken underbart pinsam grej du var med om...suck värsta mardrömmen ju! Men jo det finns nog en hel del som man brukar sitta att skratta åt på sin kammare, vissa som inte ens får lämna min mun ;)

2007-06-19 @ 19:58:42
URL: http://brummelisa.blogg.se
Postat av: Malin

Din stackare! Fast vadå tänk istället att du bjuder på dig själv ;)

2007-06-19 @ 20:06:15
URL: http://brummelisa.blogg.se
Postat av: Sofie

ojdå! :O stackars dig ;)

2007-06-19 @ 22:49:03
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0